18 november 2013

Sometimes I wish I could read your mind. The I wonder, if I could handle the truth.

Hej! Vilken stressig dag det har varit här hemma idag. Har ännu jätte mycket att göra men slänger in ett snabbt inlägg här emellan. Har varit i skolan från 10-16 idag. Slutade tidigare men måste vänta på bussen till klockan 16 i alla fall. Kom hem och åt och sedan dess har jag jobbat på mina två konstarbeten som skall vara klara imorgon. Skall ännu öva på två prov, kolla Williams Lista och laga läxor. Nu måste jag fortsätta med det jag håller på med så att jag blir klar idag. Vi hörs!


Sneak peek på vad som kommer ett hamna på min tomma vägg. Tänkte alltså laga ungefär sex tavlor med olika Tumblr och We Heart It bilder på. Huvud färgerna är vit, svart och ljusröd. Temat är mode, shopping och stora städer. Ni får en bild på väggen sen när den är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar