7 november 2013

You could be my luck, even if the sky is falling down

Hejsan! Förlåt för en trög uppdatering men igår hade jag faktiskt en hel del att göra och samma sak gäller idag. Hade läxor att göra och så läste jag på min modersmåls bok. På kvällen såg jag på Grey's Anatomy. Idag har det varit en lite kortare dag. Slutade en timme tidigare än vanligt. Så skönt att komma hem redan halv fyra. Just nu ser jag på Extreme Home Makeover igen, haha. Men det är kul att se hur husen blir. Som sagt har jag mycket att göra idag igen. Jag skall städa, laga läxor och hjälpa till här hemma för imorgon på eftermiddagen/kvällen är det mitt och Lottas släktkalas. Och hur skönt är det inte med fredag morgon? Har varit en tung vecka.
Nu skall jag fortsätta se på tv och sen måste jag börja göra allt jag har att göra idag.


Halsduk - Lindex// Hoodie - Hollister// Jeans - Dr Denim (slitna som jag vet inte vad, behöver ett par nya!)// Skor - Wild Shoe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar