5 november 2013

Bad Day

Idag är det en dålig dag för mig. Hatar tisdagens schema, mår inte så bra och jag är trött som jag vet inte vad. Dessutom har vi en helt sjukt lång franska läxa (överreagerar kanske lite) tills imorgon. Jag vet inte hur jag skall göra för att bli på bättre humör. Musik hjälper ju alltid men hur kul är inte det att jag inte får den laddad till min telefon för Itunes har något problem. Dessutom raderades detta inlägg precis när jag var klar med det så jag hamnade skriva hela på nytt. Idag är det verkligen inte min turdag. Men en positiv sak har det faktiskt hänt idag! Jag har fått min nya bok hem i posten.


Ny låt som släpptes igår


2 kommentarer:

  1. Hej, var beställer du böcker? E de billiga priser? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag beställer från Adlibris för det mesta men också från Akademen, och ja, Adlibris är billigt men Akademen är lite dyrare :)

      Radera