31 augusti 2013

Nytt på bloggen

Hejsan! Jag tänkte först berätta en ny funktion här på bloggen. Under varje inlägg kommer det finnas en ruta där det står Gillar. Gillar man inlägget klickar man ett kryss i rutan. Gillar man inte så gör man ingenting alls. Det är helt anonymt, jag ser alltså inte vem som "gillar" mina inlägg. Vill bara ha detta för att se hurudana inlägg ni gillar och inte gillar. Vet såklart att alla som läser inte kommer ha någon åsikt alls men jag tycker det är kul att ha en sådan funktion i alla fall.
Annars har jag inte gjort någonting idag. Bara varit hemma och slöat. Ätit hemlagad frozen yoghurt och fotat lite har jag också.
Skall snart kolla ett avsnitt av TVD, har inga andra planer än det så får se vad jag gör ikväll.
Igår hände det dessutom en ljuvlig sak. Nämligen Boris Laursen svarade på och favoritmarkerade min tweet på twitter och för typ 3 veckor sedan gillade han min bild på Instagram. Ni kan inte förstå hur glad jag blev och är!
Klicka här för att komma till Boris Instagram account.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar