26 juli 2013

We'll take it to the sky, pass the moon to the galaxy

Älskar sommaren! Kan inte säga annat än att denna dag har varit en ljuvlig dag, vädret i alla fall. 25 grader i skuggan och full sol hela dagen. Jag har varit ute typ hela tiden. Solat lite och så har vi firat mormors och morfars födelsedag. Nåt annat har jag inte gjort. Bara tagit det lugnt. Vet inte riktigt vad som händer nu ikväll, har inga direkta planer.
Imorgon är det sista hela dagen här på stugan, vi åker väl till Jakobstad igen. Kommer hem på söndagkväll. Efter det har Lotta en vecka jobb och sen har jag en vecka jobb och sen börjar det ett nytt skede i livet. Gymnasiet.
Skall i alla fall till stan något veckoslut före det men destumer planer har jag inte. Hoppas jag hinner träffa några kompisar före alla skolor börjar. Nu skall jag fortsätta med att göra ingenting, vi hörs imorgon!
Har haft lite throwback på Instagram på den senaste tiden så jag fortsätter med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar