25 juli 2013

1 år sedan

Hello bloggen! Nu är det ju äntligen sommarväder ute, det blåser inte ens så mycket. Har varit en bra dag idag. På förmiddagen gick jag ut och solade lite. Vi var också till Nykarleby och checkade lite loppisar och affärer. Finns ju inte så mycket butiker i Nykarleby men vi gick till de som finns mitt i stan.
För en stund sedan kom vi hem från Jakobstad. Idag gick vi in till stan och shoppade men eftersom jag sparar lite pengar så blev det bara godis och häften till gymnastiet för mig. Har dock mycket kvar att skaffa och fixa före skolan börjar om 18 dagar.
Just det ja, igår glömde jag berätta en viktig sak för er! Min blogg fyllde nämligen 1 år (!!) igår. Känns som om jag bara bloggat några månader men det är verkligen nåt jag gillar så jag skall nog fortsätta skriva så länge som möjligt. Har fått många nya läsare och jag har skrivit över 350 inlägg. Nu måste jag sluta här. Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar