16 juli 2013

Today

Godkväll! Hur har er dag varit? Min har varit rätt så bra. På morgonen när vi kom hem från Sverige packade jag nästan genast upp och tog bilder på det jag köpt till er. De har ni ju i förra inlägget. Sedan satt jag och Lotta på golvet och var på datorn och åt en massa kex, haha. Senare hämtade pappa posten och där fanns mitt nya iPhone-skal som skulle komma först i slutet av den här månaden! Vad glad jag blev :)
Efter det har jag packat för vi åker till Österbotten i övermorgon, hjälpt till här hemma och sett på Amazing Race som jag missade på söndagen. Nu skall jag beställa ett par shorts och en t-skjorta från Hollister. Ni får bilder sen när jag fått dem. Ha det bra så hörs vi imorgon kväll!


Det svartvita skalet är Lottas och det andra mitt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar