19 juli 2013

La Da Dee

Hej alla! Freeeedag idag, veckan har gått snabbt. Kanske för att det har varit så mycket roligt program. Igår fick jag bekräftelse att Hollister-kläderna har skickats iväg. Tar väl ganska länge före de kommer och nu är jag ju i Österbotten så de kommer ju inte hit. Men om de kommer före tisdag skall ni få bilder på dem på tisdagen för då kommer mamma och pappa hit. Idag har min nya iPhone-laddare kommit men den får jag på tisdagen. Eftersom Lottas laddare är sönder och min går precis när som helst så är det lite nervöst! Den måste hålla några dagar till :)
Men nu till denna dag. Jag har inte gjort nåt alls typ. På natten ösregnade det vilket var rätt så jobbigt eftersom det är plasttak där vi sover så ljudet var väldigt högt. Så vi sov till 12 :) Satt just och ritade lite. Måste erkänna att jag är usel på att rita! Skall just gå och fortsätta med att försöka rita. Ikväll blir det dominomatch, får se vem som vinner!
Nu är det så att jag mobilbloggar så ni får låtar istället för bilder. Bilderna skall jag sätta in när jag skriver via en dator.
Är typ beroende av Cody Simpsons nya album Surfers Paradise. Cody är en väldigt begåvad kille!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar