20 juli 2013

Coming Home

Hejsan! Hur har er lördag varit? Min har varit bra och vi har gjort mer än igår så dagen har gått ganska snabbt och det är därför jag bloggar så sent. På förmiddagen var vi till butiken och handlade, efter det lagade vi mat och sen bakade jag och Lotta de traditionella chokladkexen. Har också varit till Grisselön idag och så har jag fotat rätt så mycket.
Om under en timme börjar Eric Saades konsert i Vasa och gissa vem som skall dit? Ja, inte jag i alla fall! Harmar nog lite att vi inte far för det är bara en och en halv timme härifrån till Vasa. Men jag cyklade just ut till Landsvägen och tog en stor konsertplansch. Hoppas Eric kommer till Helsingfors någongång för jag gillar verkligen hans musik.
Domino blir det ikväll också! Vann inte igår men kanske jag vinner idag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar