14 juni 2013

Wherever you go, go with all your heart

Virkby gymnasium tre år framåt blev det för mig! Jag visste nog redan att jag skulle slippa in men nu är det bekräftat. Fick veta det igår kväll och idag fick jag ett brev med en lista på böcker man skall ha och lite information och annat som är bra att veta. Nu är det bara att börja köpa böcker och häften!
Idag har jag annars inte gjort så mycket. På förmiddagen var vi till Degerby för att hämta ett skåp till mammas bekant och sen dess har jag bara sorterat lite saker i ett skåp i mitt rum och suttit på facebook och instagram typ. Vädret är ju jätte dåligt. Det bara regnar hela tiden. Var är sommaren?
När Lotta kommer hem åker vi till Hagalund och kanske Iso Omena så jag lägger upp bilder på det jag köpte på bloggen imorgon, om jag köpte nåt alltså!
Imorgon kommer kanske Erika hit på filmkväll och övernatten men det är inte säkert än. Nu skall jag flytta lite bilder från telefonen till minnesstickor. Har man över 3000 bilder på telefonen så tar det ju en liten stund. Hörs imorgon! Har bildbrist p.g.a det dåliga vädret, ska nog ut och fota genast då det blir bättre :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar