13 juni 2013

Music is what feelings sound like

Igår kväll kollade jag ju PLL! Jag kan inte förstå att en serie kan vara så bra :) I väntan på nästa avsnitt...
Bakade också en rabarber-rulltårta med Lotta och såg på Grey's Anatomy. Efter det spelade jag kort med pappa och Lotta, som vanligt nuförtiden.
Idag har jag varit med pappa till gravgården och fixat på en grav. Sen var vi och skötte lite ärenden i byn och så var vi in via kyrkan för att hälsa på Lotta. Pappa åkte sedan iväg till Sverige för på lördagen skall han cykla Vättern runt.
När Lotta slutar skall vi ner till byn på glass och till biblioteket igen. Skall lämna in den ena boken jag lånade för det var en fortsättning på en annan bok så jag måste låna den första boken.
Och idag kära vänner skall ni få ett inlägg med bilder från mitt rum! Det kommer upp klockan 18.00 så kika in på bloggen efter det! Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar