18 juni 2013

The journey is a lot easier when you're not carrying your past

Idag har det varit en rätt så bra dag! Vaknade tidigt och kunde inte somna om så jag steg upp och laddade ner lite musik till telefonen. Itunes började fungera igår för mig så äntligen kunde jag uppdatera musikbiblioteket lite.
I kyrkan var det färre tursiter än igår men det var hela tiden någon annan än jag i kyrkan så jag var inte ensam förrän den sista timmen. Först var det orgelövning och sen typ fyra timmar opera. Kändes ganska bra när det äntligen tog slut måste jag säga.
Nå i alla fall slutade jag fyra och for ner med Lotta till biblioteket och förde boken jag läste klart idag och sen var vi till Sågen och åt lövbiff. När vi kom hem bakade vi en kladdkaka och nu sitter jag här och äter och skriver.
Skall fortsätta med musiken om en stund. Sen måste jag väl dammsuga rummet. Hörs imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar