17 juni 2013

Jobb och sådant tråkigt

Det har varit en tung dag idag. Inte i kyrkan, vet inte varför egentligen. I kyrkan var det tråkigt. Hade dock 26 besökare idag. Tycker det är ganska mycket egentligen. Läste och åt för det mesta, haha. Fotade lite också. I slutet av dagen kom Elin och Lotta till kyrkan så tiden gick lite snabbare. När jag sedan slutade blev vi på byn med Elin och jag om hem för en timme sedan ungefär.
Imorgon jobbar jag igen från 10-16. Skulle egentligen borda fara och plocka jordgubbar imorgon för det behövs imorgon, någon har säkert gjort en stor beställning. Men eftersom jag redan är på jobb så far pappa och Lotta istället. På lördagen den här veckan kan jag börja med det jobbet eftersom kyrkan är slut då.
Ikväll tänker jag göra exakt ingenting. Jag är trött som jag vet inte vad.
Hörs imorgon!


Yellow raincoat #itsabelieberthing



Pappa hämtade Smarties från båten


Här sitter jag nu i fem dagars tid och säger hej till alla turister





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar