20 juni 2013

Running away from your problems is a race you will never win

Godkväll! Nu hinner jag skriva lite om idag eftersom jag mestadels skrev om gårdagen i inlägget jag skrev på morogonen. Men det var ganska många turister i kyrkan idag fast det var så dåligt väder! Trodde det skulle vara mycket mindre än det faktiskt var. Var själv med på två bröllop idag. Vi hade vigselrally i kyrkan. Bara två korta enkla bröllop. Fick dessutom sluta en halv timme tidigare idag.
När jag kom hem åkte vi nästan genast iväg för att handla inför midsommaren. Tänkte inte göra nåt speciellt nu på midsommaren. Det gör vi nästan aldrig med vår familj men det är helt skönt att ha lite ledigt nu mellan jobben för på söndagen börjar jordgubbsplockandet. Nu skall jag gå och laga klart till sista dagen (!) på jobbet. Ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar