21 juni 2013

Glad midsommar

Godkväll! Sent inlägg igen men jag har verkligen inte hunnit idag. Jobbade ju från 10-16! Sista dagen idag. Gud vad skönt :) Lite turister var det idag också men vem skulle komma till vägkyrkan på midsommaren?
När jag kom hem fotade jag mycket bilder och sen spraymålade jag några korgar till mitt rum men det blev inte så bra så jag måste komma på nåt annat.
Har också ätit en ljuvlig midsommar-måltid idag. Och så har jag sorterat lite saker i olika lådor så nu har jag lite olika "minneslådor" i skåpet.
Det var väl min dag. Här får ni några bilder från dagen:



Satt mig i solen och åt lite jordgubbar idag på jobbet, mums!


Före


Efter




Rökt lax med nypotatis och avokado



Grillade frukter och jordgubbar med smält vitchoklad och kokosflingor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar