8 juni 2013

I'm not jealous, but when something is mine, it's mine

Har inte hänt så mycket idag. Tråkig lördag för mig!
På förmiddagen cyklade jag, Lotta och pappa ner till byns tennisplan där vi mötte upp Cedric och spelade både tennis och badminton i ett par timmar. Jag gillar ju båda sporterna så det var jätte roligt :)
Sen har jag inte gjort nåt märkvärdigt. Bara hjälpt till här hemma med disk och byke. Jag har också städat mitt klädskåp. Slängde ut lite kläder och sånt och nu är det mycket redigare och finare i skåpet.
Efter att jag är klar här på datorn tänkte jag byta lakan i mitt rum. Har varit riktigt duktig med hemmasysslor idag tycker jag! Ikväll blir det att bara ta det lugnt och se på tv.
Kika gärna in senare på bloggen, tänkte sätta in ett inlägg med några låtar jag lyssnar på just nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar