7 juni 2013

Hangö

Ciao! Har ni haft en bra dag? Det har jag. Åkte iväg till Hangö med familjen på morgonen. Stannade i Ekenäs för att sköta lite ärenden också. I Hangö gick vi först längs med stranden och sen in till stan. Där gick jag till en klädbutik med helt ljuvliga kläder. Var dock ganska dyrt så jag kom inte hem med nåt men det gjorde Isac Elliot. Han kom in i butiken efter oss och först funderade jag en stund vem det var han hade solglasögon och lippis så man såg honom inte så tydligt men sen när vi gått därifrån slog det mig att det var han. När vi sedan for och åt såg jag honom igen. Han åt på restaurangen bredvid. Lotta tog några bilder av honom men det gjorde inte jag, tyvärr. Är inte ett stort fan och han är inte superkänd heller men det är ändå inte alla dagar man ser honom så jag var ganska överraskad över att se honom i Hangö.
Åkte sedan till Ekenäs och handlade och plockade upp Cedric från Dragsvik. Sedan jag kommit hem har jag gjort exakt ingenting. Efter att jag skrivit det här inlägget tänker jag dammsuga och städa lite i mitt rum. Har inga planer för ikväll. Får se lite vad jag hittar på.
Vi hörs imorgon kära läsare!
Bilderna är jätte små, jag vet men klicka på den första och gå sen med pilarna. Att man kan hata när man inte kan ändra storleken på en del men nog på resten. Ser ju inte bra ut med en del stora och en del små. Hoppas ni förstår vad jag menar!









Åt laxpasta med krämig hummersås på Makaroni idag. Gott var det också!


Första lösglassen för i år



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar