24 juni 2013

Do things now, sometimes "later" becomes never

Idag har det varit en tung dag. Jag började jobba klockan 8 och jobbade till lite före elva. Sen cyklade jag hem 15,5 km från Degerby. När jag kom hem lagade jag och Lotta tortillas och kladdkaka. Standard mat när man är ensam hemma, haha. Men vi kollade också på Charlie St. Cloud och den filmen gillade jag rätt så mycket faktiskt. Sen har jag solat en stund också. Men inte så länge, ni vet ju att jag inte kan sola utan att göra nåt annat samtidigt :) Har inga planer för ikväll än så länge men vi får se vad jag gör. Berättar åt er imorgon om det var något speciellt. Men vi har planerat lite för slutet av veckan och den kommer bli riktigt bra har jag på känn. Nu skall jag avsluta här och gå och äta så småningom, bye!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar