23 juni 2013

All I'm saying is, real feelings don't just disappear

Hej! Idag tänkte jag att jag skriver ett inlägg lite tidigare för det blir så sent om jag skriver efter jobbet. Klockan 16 börjar alltså mitt jordgubbsplockar-jobb.
Idag har jag redan gjort en hel del hemmasysslor. Som att dammsuga hela huset, skrivit brev till mormor och morfar och sånt.
Ikväll skall jag bara ta det lugnt och se på Amazing Race.
Igår (idag finsk tid) fortsatte Justin med Believe Tour och det är så trevligt att se honom glad igen efter att han har vilat en månad. Snart kommer dessutom en ny singel ut som heter Heartbreaker och så kommer det en film i höst som heter Believe 3D. Och eftersom han hela tiden skriver på Twitter att han jobbar på med en ny cd så tror jag det kommer ut en ny cd i år ännu. Det sägs att den kommer i augusti men vi får nu se om det stämmer. Det är så mycket roligt som kommer hända nu i höst :)
Nu måste jag gå och laga mig klar inför jobbet. Vi hörs imorgon!


Nam


Har bytt namn på Instagram så nu är det samma som på Twitter. Så glöm inte att jag heter SANDRAWECKS istället för THEDREAMERSANDRA som förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar