20 maj 2013

What's meant to be, will always find a way

Tja! Kom hem för snart en timme sedan från skolan eftersom vi hade ett möte med hejarklacksledarna. Just nu har vi det mesta fixat som angår hejarklacken men maskoten är ännu på hälft. Blir imorgon en timme efter skolan igen och sen blir jag också två timmar i skolan efter niornas bal på torsdagen så vi kan laga det sista klart då. Och sen på lördagen gäller det ju! Är nog lite nervös över hur det kommer gå men nog går det säkert bra.
Idag har det varit en jätte skön dag i skolan. Hade två timmar frisbee (skrivs det så?) i gymnastiken, en timme film i modersmål, en timme data i hälsokunskap, en timme matematik där vi spelade något matematik spel och till sist den SISTA fysiktimmen i hela högstadiet! Tackar Gud för det, haha :)
När jag kom hem låg det ett brev på bordet. Ett brev till mamma från Sverige, och vet ni vad? På kuvertet fanns det 8 stycken frimärken på Tre Kronor eftersom de vann Ishockey VM 2013. Kommer själv ihåg att för två år sedan var det Leijonat och Granlunds Ilmaveivi på alla frimärken. Kändes jätte konstigt att se Tre Kronor där på. Tycker inte de borde ha vunnit VM! Jag tycker Schweiz förkänade vinsten mer än Sverige men vad kan man göra åt det?
Idag har jag inte så mycket att göra. Tänkte laga lite på mitt fotoalbum och ikväll skall jag och Lotta kolla en Twilight igen!
Nu ska jag nog sluta skriva, det blev redan ganska långt! Vi hörs imorgon readers :)



@thedreamersandra



Helt klart min favorit Eurovisionslåt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar