21 maj 2013

Experience is the name everyone gives to their mistakes

Ciao! Igår lagade jag inte på mitt fotoalbum eftersom vår granne ringde och frågade om vi kommer ut så vi gick ut någon timme med honom. Skulle hemskt gärna ha gjort det eftersom nu kommer det att bli så fullt upp ända tills sommarlovet börjar och sen kommer det ännu fler saker som jag skall sätta till albumet och skriva om.
Men gud, vilken tråkig dag det har varit idag. Kändes som om skolan tog en evighet typ! Hade första timmen hejarklacksmöte så det var kul, andra timmen höll jag på och somna på elevhandledningen, tredje timmen hade jag sista finskatimmen i högstadiet, fjärde timmen sista timmen engelska i högstadiet där jag fick ut mitt engelskaprov och jag är nöjd. Två sista timmarna hade jag de sista biologitimmarna och det var tråkigt som jag inte vet vad. Efter skolan fixade vi ledare på maskoten och den blir nog bra tror jag. Tur att vi har två timmar kvar för den är inte färdig på en stund än.
Kom hem och åt och nu sitter jag här. Skall snart fixa klart för imorgon och ikväll kollar jag och Lotta den sista Twilight-filmen :) Har inte nåt mer att tillägga just nu. Ni skall ha en trevlig kväll :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar