24 maj 2013

The day before

Hej! Vilken dag det har varit idag. Eller den har inte varit tung men den har ändå varit tung på något sätt. Min hals är bättre och likaså hostan. Om jag dricker en massa varmt nu och äter massor med halspastiller så går det nog bort tills imorgon.
Idag har jag då varit i skolan där jag hade fyra timmar hejarklacksövningar och två timmar gymnastik där vi kollade på Solsidan :) En väldigt skön dag med andra ord. Stressig har den också varit. Vi har jobbat på för fullt med hejarklacken och maskoten och jag är så tusans nöjd med allt. Jag tror vi har en chans att vinna både maskot- och hejarklackstävlingen :)
Sedan jag kommit hem har jag bara tagit det lugnt vilket innebär att jag har massor att göra ikväll. Packa kläder, laga mat tills morgon, duscha och laga håret mm.
Nu måste jag nog gå och börja med allt jag har att göra. Vi hörs väl på söndagen för imorgon åker jag iväg 06.00 och kommer hem 20.00 och sen skall jag kanske ännu till Niornas efterfest med några tjejer om jag orkar :)



Vår kära hejarklack och maskot! Imorgon vinner vi ♥


Beställde denna bok igår kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar