23 maj 2013

Niornas bal

Hejsan bloggen! Skrev ju inget inlägg om gårdagen igår men jag gjorde inte något speciellt förutom att jag lagade klart mitt rese-album och fixade klart inför niornas bal som var idag i skolan. Nu när albumet är klart så väntar jag på nästa resa som blir på måndagen. Då åker vi till Åland med alla nior, så jag tycker alla på Åland skall se upp lite för det kommer bli kaos där :) Haha, nej men det blir säkert jätte bra eftersom jag sover med helt underbara människor!
Idag har det dock varit en jätte bra dag fast jag gick halvt sjuk till skolan men vad gör det! Jag kan inte bli sjuk nu när det är Stafettkarneval och klassresa på kommande. Som sagt så var niornas bal idag och det var jätte kul! Nästan alla hade klätt ut sig och det var roliga lekar och mycket skratt. Vi hade ju sport-tema i vår klass och jag var tennis-spelare :) Alla från min klass var jätte fina!
Fick en massa god mat också. Inte alla dagar man får god mat i skolan. Efter skolan stannade vi tre timmar för att laga klart vår maskot och den blev jätte fin. Finns ännu lite vi kan finslipa men sen är den klar! Är helt super nöjd över den :)
Imorgon är det ingen vanlig dag i skolan eftersom vi har fyra timmar hejarklacksövning och två timmar gymnastik, skönt! Får se om jag är med. Jag har helt fruktansvärt sjukt i halsen och hostan börjar smyga sig fram men nu ska den bort, så jag dricker te och äter tabletter och pastiller så det kommer ut genom öronen, haha!
Nu skall jag gå och dricka lite mera te, vi hörs!


9a, bästa klassen som finns ♥



C: Malin och Suski


Snart gäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar