4 april 2013

I wait on you forever and a day

Hejsan bloggen! Säger det igen men oj, vilken fin dag det har varit idag :) Tog vårrocken idag vilket jag konstaterade att var en dålig idé när jag steg ut genom dörren på morgonen men på dagen var den perfekt. Satt t.o.m ute i solen en rast i skolan. Det var inte uterasten då man egentligen skall vara ute, utan det var mellanmålsrasten. Annors rullade skolan på som vanligt. Fick ut ett fysikprov och fick en 7:a så är inte så nöjd men det duger.
Imorgon har vi matematikprov, trodde också att vi skulle ha en bokrapport inlämnad men det är först om en vecka, puh! Ikväll blir det en massa övning och lite jobbas på min We believe-skylt som skall till konserten. Och lite läxor såklart.
Fick veta idag att vi har en presentation i finskan imorgon. Fick också veta att nu under våren skall vi ha ett nationellt prov i franskan. Blev ganska chockad när jag fick veta det eftersom det inte har varit några nationella prov i vår skola på lääänge.
Nu ska jag gå och fixa lite alltmöjligt, bye!




Jag gillar faktiskt space-temat som finns överallt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar