5 april 2013

I dream a little dream of ya, to be with ya

Hejsan efterlängtade fredag! Har så väntat på att det ska bli veckoslut så att jag får sova ordentligt eftersom jag har sovit dåligt hela veckan. Beror säkert på att klockan ändrade.
Idag har det varit en rätt så jobbig dag. Började med en timme klassföreståndar timme för alla nior angående lägerskolan i maj. Tror att det blir riktigt roligt med Go Kart, Segway och shopping på Åland :) Andra och tredje timmen hade vi rolig gymnastik som bestod av fotsal, badminton och korgboll. Sen hade vi prov i matematik och jag kan redan säga att jag kommer få så dåligt som jag någonsin fått i ett matematikprov, det var svårt som jag vet inte vad! Sen hade vi finska där vi hade presentationer och sen hade vi fysik.
När jag om hem lade jag mig på soffan och bara pustade ut. Det var en riktigt tung vecka och den är inte slut än. Men imorgon blir det shopping i stan med Lotta, har en massa som jag borde köpa men får se vad jag hittar :)
Här skall ni få lite bilder, njut av veckoslutet:


När jag kom hem låg det ett runt paket på bordet med denna plansch i som jag vann på Flashmobben.


Kolla den här nya videon som Isac Elliot har satt ut idag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar