6 mars 2013

We're just fumbling through the grey. Trying to find a heart that's not walking away

Hejsan! Har haft en lite annorlunda dag i skolan idag men jag tänkte börja med att berätta om vad jag gjorde igår. Som jag redan skrev i förra inlägget så var det ju matkurs igår och det var riktigt roligt. Vi lagade Beef Fajitas, grekiska matmuffins med tzaziki och bannofee paj som är en paj med toffee, grädde och bananer, nam! Efter det lade jag snabbt in ett inlägg om min outfit, som ni kanske såg.
Idag började dagen med en halvtimme fysik för sen gick jag till tandläkaren. Det var egentligen ganska bra för det tog 20 min mindre än vad det skulle ta. Fick tyvärr en ny tid tills imorgon så då far jag dit igen. Efter det hade jag miljörådsmöte så jag missade en normal timme igen! Sen hade jag matematik och sen två timmar hussa :) Sista timmen var inte heller en normal timme eftersom vi hade klassföreståndartimme där vi fick lite info om kommande program och så planderade vi lite inför niornas fest och lägerskolan.
När jag kom hem gick jag ut med hunden i det fina vädret och tog lite bilder, sen lade jag mig på soffan, kollade lite tv och åt ett riktigt gott mellanmål :)
Nu ska jag ladda ner lite musik och öva på hygienpassprovet som jag tar om en fjärde gång den här månaden. Hoppas det är fjärde gången gillt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar