7 mars 2013

I'm standing still as you leave me now

Hej!
Hade en riktigt bra start på dagen idag. Skolan började med religion, men den var inte helt vanlig för Nina och Erika kom till vår lektion idag eftersom vi ska vara borta den sista lektionen imorgon och det var viktigt att vara på timmen så de bytte till vår klass den timmen. Det var riktigt trevligt :)
Sen var jag till tandläkaren (var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara) och så såg jag vad jag fått i samhällsläraprovet och jag är verkligen nöjd! Resten av dagen var helt normal och den rullade på som vanligt, sakta men säkert.
Sen dess har jag städat i rummet och fotat lite nya saker som ni ska få bild på i det här inlägget.
För de som inte vet så började ju Grey's Anatomy igår. Jag kollade inte på det men jag ska nog börja göra det igen, det är ju så bra :)
Här får ni dagens outfit och två nya saker i mitt rum:


Tröja från H&M/jeans från Gina Tricot

Jag tänkte laga ett inlägg om lite ställen jag varit till, det är inte så många men i alla fall. Tänkte sätta lite bilder och skriva sånt jag kommer ihåg från de här ställena :) Men jag tror jag börjar med det i slutet av den här veckan, kanske redan imorgon eller på lördagen.

Nu måste jag fortsätta ladda ner musik, sen blir det läxor och Criminal Minds för mig, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar