18 mars 2013

Hello

Hello bloggen! Första dagen på veckan avklarad :) Känns riktigt skönt att vara hemma efter en skoldag då jag simmat, varit både trött och hungrig och haft en hel del tråkiga lektioner. Sitter just nu och skriver recept till morgondagens matkurs som pappa håller i Västankvarn skola.
Har inte gjort så mycket idag ännu. Plockat upp blöta saker från simningen och lagat lite klart för imorgon. Den här veckan händer det en massa saker. På onsdagen har jag hygienpassprov igen. Hata, hata, hata hygienpass. På fredagen har miljörådet program i skolan + att jag har franskaprov på engelskalektionen p.g.a att miljörådet åker bort de tre sista lektionerna på torsdagen. På fredag, lördag och söndag har jag program med församlingen. Vi skall välsignas och vara med på konfirmations övningar och konfirmation så det här kommer bli en händelserik vecka, pust!
Nu måste jag börja öva på hygienpassprovet. Senare blir det läxor. Vilken intressant kväll jag har framför mig. Ciao!

Är inte säker på att jag kommer hinna skriva nåt inlägg imorgon, har lite fullt upp som ni kanske märker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar