26 februari 2013

Vårkänsla

Hejsan! Har ni också märkt att det känns som om det äntligen skulle bli vår när solen skiner och det känns varmt i luften? Jag tycker i alla fall att det känns som om våren kommer trots att väderleken säger att det ska bli kallare i slutet av veckan/nästa vecka.
Idag på morgonen var det jätte fint ute. Himlen var super fin.


Skolan rullade på som vanligt. Hade först elevhandledning, finska, fysik och samhällslära. Sen två timmar biologi. Efter skolan blev en del av hejarklacksledarna på möte så vi fick en del gjort igen! Nu är det dessutom bara tre månader till Stafettkarnevalen så vi får verkligen börja jobba hårt.
Jag kom hem för en timme sen och jag åt just fajitas, nam :) Ikväll måste jag börja öva på samhällslära provet som vi har på torsadgen. Jag ska nog kolla Criminal Minds också och bara ta det lungt. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar