28 februari 2013

Rollercoaster: For a minute we were up but the next we were fallin' down -Justin Bieber

Har lite brottom med skrivande just nu eftersom jag, pappa, Lotta och Ina skall åka och kolla på HIFK-Ässät om en stund!
Igår skrev jag ju inget inlägg. Hade ganska mycket att göra som vanligt. Jag var ute och gå med Lotta och Anni och vår hund och hennes också såklart, lagade klart för idag, kollade senaste PLL-avsnittet, övade lite på samhällsläraprovet som vi hade idag och provet gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Fick dessutom ut finskaproven idag och det gick faktiskt bra!
Annars var dagen ganska tråkig och kändes ganska lång! Imorgon har vi vintersportsdag i skolan och jag ska bli i skolan och spela bollspel, inne då alltså, haha (förstår inte varför dagen heter så om man kan vara inne också!) Nu måste jag äta och sen måste vi fara, vi hörs imorgon :)
Som slut på det här inlägget får ni en outfitbild och en himmelbild från igår:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar