17 januari 2018

Trötthet, pizza och kompishäng

Jag har haft ett par bra dagar.
Igår sov jag länge. Jag var så himla trött. Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är mörkret som gör mig så trött. Hela dagen gick åt till att ta det lugnt, äta pizza och på kvällen studerade jag lite.

Idag började dagens föreläsning först klockan 15 så innan det gick jag på en ny loppis i stan och lagade lunch. Jag orkade knappt stiga upp ur sängen idag heller. Vad är det som händer?

Just nu sitter jag och äter/studerar/ser på serier, haha. Jag ska snart gå till Alice. Ibland måste man bara få hänga med några kompisar och äta någonting gott, trots att läxhögen svämmar över. 

Ps. Vi har bokat alla hotell till vår resa i maj. Denna resa är ungefär det som får mig att överleva vintermånaderna här. Tanken av sol och värme är underbar!


Mina två senaste dagar i ett nötskal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar