23 december 2017

Uppfyllde jag mina nyårslöften för år 2017?

  • Ät nyttigare och mer regelbundet. Här har det skett en del förändringar och det är jag glad över. Jag åt så oregelbundet förra året och i början av året men när jag åkte tillbaka till Åbo i höst började jag skärpa mig. Jag kan dock göra ännu fler förbättringar. 
  • Ta itu med träningen/motionerandet. Hehe. Jag har faktiskt rört på mig mer än förr men jag är absolut inte på den nivå jag skulle vilja vara inom träning och motion. Jag måste göra en hel del förbättringar här!
  • Lämna bort de personer som jag inte behöver. Ja och nej. Inget mer om det. 
  • Tänk mer på mig själv och min hälsa. Det har jag gjort! Det känns som om man tänker mer på det ju äldre man blir. 
  • Tänk mindre på vad någon tänker/tycker om mig. Absolut! Kunde inte bry mig ett skit mer. Jag gör vad jag vill och jag är mig själv till hundra procent. 
  • Satsa på skolan. Hmm, nej. Eller jo. Eller jag vet inte. Jag har absolut en bättre bild av skolan nu men några förbättringar kan jag inte påstå att jag gjort. Jag har gjort allt som måste göras och kommit igenom kurserna och det är väl det som är huvudsaken, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar