28 december 2017

November och december mobilbilder


Nya tavlor från Decenio // Så fin himmel över Åbo // Sykväll med svenskisarna // Pampas-bf


Kaffepaus med Erika // Lunch på Niska med Lotta // Hej Freddy Kalas // Freddy bjuder


Födismiddag // Nationernas Sitz på min födelsedag // Firmafest och födisfirande // Så gott på Santa Fé med jobbet


Freddy part 2 // Middag med brudarna // Gillade min sminkning här // Söta Sven


Chailatte med mamma // Kaffedejt med Erika // Selfie i nya skjortan // Köpte rosor till mig själv


Svemppa // Jul i Åbo // Sände live på Yle Vega med masskommunikations gruppen // Selfieee


GR17 // Glöggisrundis // Fina hemhem // Köpte biljett till Ruisrock 2018, så taggad!


HIFK 120 @Kaisaniemi // Taco Bell efter matchen // Åbo slott på självständighetsdagen // Finland 100-middag med Lilly, Elin och Lotta


Regnigt och grått men jul"granen" vid skolan var fin // The Gang firar jul med pizza och utgång // Ett snöigt Åbo // Cafébesök med svenskisar 


Julfest // Efter en morgontur // Joe & The juice är livet // Kvalitén på bilderna med denna telefon alltså


Julafton på jobbet // Juldukning á la mamma // Go Kart @ Kart'in

Det blev en massa bilder denna gång. Jag har ju inte gjort ett telefonbild-inlägg på länge så det fanns en del bilder att publicera.

Idag har förmiddagen gått åt till att duscha, äta och fixa dessa kollage. På eftermiddagen åkte jag till Karis med mamma och pappa och sedan på bioresonans i Tenala. Jag har fått veta alla värden i min kropp och vad jag behöver mer och mindre av. Det är bra att veta vad jag kan göra för att må bättre. 
Just nu är vi hos mormor och morfar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar