19 december 2017

Julvecka och en skyddsängel

Det är julvecka och om fem dagar är det julafton. Jag började denna vecka med allt för lite sömn och morgontur klockan 6. En riktigt dålig start, enligt mig. Under de tre senaste dagarna har vi hunnit träffa en del släktingar och så har vi hälsat på syster som fått barn, vilket betyder att jag har blivit moster för tredje gången!

Idag har jag och mamma varit till veterinären med tre av fyra husdjur. Förövrigt har jag bara haft en slö dag hemma. Jag har börjat läsa den nyaste Harry Potter boken också, och det ska jag fortsätta med nu ikväll. Jag har tre morgonturer på raken och en hel del program de kommande dagarna så sömn prioriteras.

Nu då jag har jullov, och mestadels bara är på jobb eller hemma, kommer jag inte ha mycket att berätta för er så det kommer antagligen upp inlägg varannan dag eller kanske till och med mer sällan. Jag skriver helt enkelt då jag har någonting att skiva om eller visa er.



Jag fick en så fin skyddsängel av farmor. Den ska skydda mig och alla nära och kära. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar