17 november 2017

Woke up like this

Idag var jag i skolan från klockan 10-16. Jobbigt med så lång dag på en fredag och speciellt då det är en och samma föreläsning. De två sista timmarna ser vi dessutom alltid på någon tråkig film. Det är riktigt svårt att hålla emot de tunga ögonlocken då. Efter skolan gick jag hem och packade, åt middag medans jag såg ett avsnitt av True Blood (började med den serien tidigare i veckan och hittills är den helt okej) och sedan gick till tåget. Min lång jobbhelg börjar imorgon. Har delade tankar om det. Kul att komma hem, mindre kul att jobba.




Dessa bilder är tagna med min nya kamera, som ni kanske kan se. Jag har inte längre någon systemkamera vilket är skönt. Det underlättar verkligen fotandet då den inte är så tung och klumpig. Pyjamasen är från Bik Bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar