1 november 2017

Oktober genom linsen



Testade Sushi och hemleverans, helt ok! // Finland 100 på Nyländska Nationen // Shots shots shots // Klassträff och gott med svenskisarna


Efter regn kommer regnbågen // På jobbet // Myspys // Fina soliga Stockholm


Älskade Brandy Melville // Roligaste gymnamnet, Friskis och Svettis, haha // På hockey med Lotta och pappa // Pappa kör Tesla


Glad före jobbet // Kaffepaus med klasskompisar // Fina fina Åbo och hamnen // Jag och Frida behöver ingen hjälp av män


Brownies och Harry Potter med Lotta // På Harry Potter sitz // Kombinerad middag och kaffepaus med Erika// Bananpannkaka till frukost


Hallowen-sår // Bio med Lina och Lotta // Snabb som blixten // Skollunch

November är äntligen här. Jag älskar november. För mig är november min födelsemånad och den sista höstmånaden. Många bekanta och släktingar fyller år, vilket betyder att jag träffar många släktingar och vänner.
Idag har jag mestadels spenderat tid i skolan, på journalistikkursen. Jag har lagat middag och sett på serier.
Nu ska jag och Lotta ut och springa. Resten av kvällen kommer gå åt till skolarbeten och Paradise Hotel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar