12 november 2017

Fest med Freddy Kalas, 20 år, sitz och firmafest

Jag är vid liv. Eller just och just. Trötthet är min vardag just nu. Det har hänt så mycket denna vecka att jag inte riktigt har hängt med själv.
I början av veckan gjorde jag nog inte så mycket annat än vilade upp inför en jobbig vecka. Jag gick på träning och jobbade på skolarbeten.

På onsdag köade jag efter Glöggrundan-biljetter i flera timmar, utan resultat. FÖRJÄVLIGT. Tröståt sedan lunch på Niska med Lotta. På onsdag kväll gick vi på Freddy Kalas konsert i Åbo. Det var kul och efterfesten på Skärgårdsbaren var det roligaste jag har varit med om. Fest med än kändis och en massa gratis drinkar. Sedan efterfest på ett hotellrum. Kan inte beskriva den här kvällen med ord. Ni som var med mig, ni förstår.

På torsdag var jag en sväng till skolan, jag åt middag på Woolshed med Lina och Lotta och så fick jag skynda iväg på Nationernas sitz. Ny dag, nya tag tänkte jag när alkoholen återigen gled ner för strupen. Det blev rätt mycket. Jag somnade runt klockan 6 på morgonen, men det var det värt.

Fredagen gick åt till att ligga i sängen enda tills jag hoppade på tåget till Karis och åkte sedan bil till Ekenäs där vi hade firmafest. Vi bowlade och åt god mat. På kvällen åkte några vidare till Freddy Kalas konsert i bollhallen. Konserten var okej men mitt humör och mående var inte på topp. Jag var hemma redan lite före klockan 3.
Igår (lördag) var jag på jobb från klockan 11-16. Efter flera nätter med bara få timmar sömn var det riktigt tungt. Efter jobbet åt jag, Lotta, Susanna och Malin födelsedagsmiddag på KW. Jag vill träffa dessa tjejer oftare. Jag blir glad av våra träffar.

Idag har jag och Lotta haft släktkalas för att på torsdag fyllde vi 20 år. 20? Är det sant? Jag är ju typ vuxen nu, eller?
Vi har även firat pappa så det är Fars dag. Grattis pappa.


Årliga föedelsedagsfoton


Från dagens kaffebjudning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar