11 oktober 2017

Oktober inspiration och magknip från helvetet

Det har gått ett par dagar sedan sist. Igen. I am so sorry, eller nej det är jag inte. Jag har helt enkelt inte riktigt haft något att blogga om, för att vara ärlig.
Natten mellan måndag och tisdag sov jag jättedåligt och så vaknade jag upp med magknip från helvetet, så jag stannade hemma från skolan. Jag tvättade en massa kläder och senare på eftermiddagen gick jag och Lotta en runda på stan och lagade mat tillsammans. 

Även idag har jag haft magknip från helvetet. Förstår ej vad min kropp försöker säga?
Jag har bara legat hemma i sängen och växlat mellan serier och skolarbeten. Lagat mat har jag också. Och bokat en resa till Stockholm med Lotta. Vi åker redan imorgon kväll. Jag älskar Stockholm så jag ser framemot resan oerhört mycket.
Nu ska jag jobba på dagens sista skolarbete. Det jobbigaste dessutom. Varför lämnar man alltid det jobbigaste till sist?


Nude, rosa och svart. Lite vårigt, men så nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar