9 september 2017

Drunknar i program och nya familjemedlemmar

Nu har jag varit borta en tid igen, haha. Jag har haft så himla mycket program den här veckan att ja inte har hunnit koncentrera mig på att varken fotografera eller skriva inlägg.

Jag har i alla fall varit på en spelkväll med både nya och gamla svenskastuderande. Jag har haft någon föreläsning, haft förfest och festat loss på Skärgårdsbaren. Ja har även varit på en sitz och tack vare det varit hemma sent två dagar i rad.

Idag är jag riktigt sliten. Två utekvällar i rad har tagit på krafterna.
Just nu är jag hemma i Ingå. Jag har varit på 4-års kalas och träffat våra nya familjemedlemmar. Siri och Sven. Två sex veckor gamla kattungar.



Se på sötisarna. De ser så stora ut på bilderna men de är jättesmå i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar