5 september 2017

Back in school och en röd dröm

Det var ett tag sedan ni hörde av mig, haha. Det har hänt en del sedan sist. Jag är tillbaka i Åbo. Hela familjen åkte hit på söndag morgon. Vi fixade lite i båda lägenheterna. Jag har fått upp en gardinstång och letar efter gardiner. Hur kan det vara så svårt att hitta ett par fina?

Igår började skolan men jag är ledig på måndagar. Jag mötte dock upp Frida vid skolan och så gick vi på en klänningsoutlet. Jag kom hem med en riktig pärla. Så fin klänning! På kvällen gick jag och Lotta en sväng på stan.

Idag har jag varit i skolan, på en föreläsning. Jag har även sett på svenska Paradise Hotel som är tillbaka och lagat mat. Inte mer än det faktiskt. Jag är riktigt sliten idag så det blir en mysig hemmakväll.
Vi hörs imorgon igen!



Visst är klänningen en dröm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar