9 augusti 2017

Inredningslista

Favoritpryl i hemmet just nu:

Bänken i hallen med de små runda fårullen på.

Här får jag bäst inredningsinspiration:

We heart it, Pinterest och Instagram.

Min favoritmöbel:

Säng.

När väcktes mitt intresse för inredning?

Förmodligen för något år sen då vi tapetserade om mitt rum hemhemma.

Drömköp:

Just nu drömmer jag om denna lampa till sovrum/vardagsrum, kanske en matta och en lampa till köket.

Bildresultat för eos vita lampa

Mitt senaste köp i inredningsväg:

Bänk och klädräck till hallen.

Bästa inredningsbutik:

Borde svara Ikea men svarar H&M Home för fysiskt butik och Rum21 eller Ellos på nätet.

Något jag behöver:

Ingenting i inredningsväg.

Vilken möbel skulle aldrig på stå i mitt hem:

Rottingmöbler eller en svart stor lädersoffa.

The big no enligt mig:

En sådan här. Säkert jätteskön men inte i min smak utseendemässigt. 

Relaterad bild

Vilken blomma gillar jag mest:

Pion eller ros. Tulpaner kan va fint på våren. Eukalyptusblad året om.

Om jag skulle få köpa precis vad jag ville, skulle jag köpa:

En soffa eller en skön fåtölj (om de skulle få plats).

Hur ser det ut hemma hos mig?

Vitt och litet men fräscht och modernt. Se bilder HÄR.

Vad skulle jag helst vilja rusta upp:

Ingenting i lägenheten. Allt är fint och jag är jättenöjd med lägenhetens utseende. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar