16 augusti 2017

Framtiden på spel

Igår jobbade jag precis hela dagen från klockan 13:20-20:20. Jag hann alltså inte göra någonting annat än jobba.

Idag har jag haft ledigt. Jag har gjort min läsordning och varit till möbelbutiker med Lotta. Angående läsordningen.. Jag har ändrat mig igen. Det blir nog ingen lärare av mig. Det löser sig nog med jobb för mig, även om jag inte blir lärare. Dessutom kan jag ju omskola mig i efterhand, ifall jag skulle ändra mig igen. Det är så svårt att bestämma sig. Framtiden ligger på spel.

Ikväll ska jag bara (fortsätta) ta det lugnt. Imorgon har jag morgontur. De kommande dagarna kommer förmodligen inte bestå av mycket tid framför datorn så jag ber om ursäkt redan nu, ifall bloggen står tom ett par dagar.


Köpenhamn för ett drygt år sedan. Jag saknar den staden så mycket. Och dessa blommor. Fina pioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar