2 juli 2017

Så pinsamt

Hej igen allihopa. I´m back. Eller typ. Jag har jobbat kvällsturer de senaste dagarna och igår jobbade jag hela Ingådagen. Efter jobbet fick vi besök av mormor och morfar. Igår på kvällen åkte jag, Lina och Lotta till Barösund för att lyssna på SamZimon. Det var en rolig kväll, men en lite mindre rolig natt. Kan säga tack och förlåt för att jag var så jävla pinsam. Det kan bli så ibland.

Idag har jag legat i sängen till klockan 15 och träffat farmor. Efter det fick vi besök av Cedric med familj.
Jag har mått som förtjänat idag. Jag gissar att jag somnar tidigt inatt. 


Ny klänning från Nelly. Likadan som den vita spetsklänningen jag visade tidigare, men i kort modell.


En söt liten ryggsäck från Zalando. Perfekt att ha på Ruisrock nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar