20 juli 2017

Begravning

Jag är tillbaka i rutiner och ordning och reda. I förrgår hade jag morgontur från klockan 7-13. Efter det kom jag hem och så hämtade vi Nisse från Skeppsdal. Vi hade begravning för honom. Vår lilla galna katt. Så älskad och framför allt, saknad.
På kvällen åkte jag, Lotta och Lina till Iso Omena för shopping (läs: terapi för själen). Vi åt gott och shoppade i några timmar. Det är alltid lika kul att shoppa med dessa två.

Igår hade jag sovmorgon och sedan kvällstur. Man hinner inte med så mycket mer än det på en dag då man har kvällstur.

Idag har jag varit ledig. Jag sov länge, steg upp i lugn och ro, redde upp rummet och klockan 13 fick vi lunchgäster.
Sedan de åkte hem har jag faktiskt inte gjort någonting vettigt. Bara tagit det lugnt, lånat en bok på biblioteket och köpt godis i butiken, haha.


Rosen är ju fin, bladet dock mindre fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar