6 juni 2017

Through my phone och mycket på gångs


Vappen på Vårdberget // Redo för vappen // Picknick på vårdis


Årets första nyckelpiga // Solar i min lägenhet // Escape Room igen


Lite gott efter Escape Room // Nisuli // Fina naturen


Gotteligott på Fazers café // Mys-Doris // Art


Morsdags middag // 3 dagars Ruisrock biljett för 55€, kap! // Pink pink pink


Barnvakt till söta Aaron // Älskar att sola // Middag med vänner


Fina Ekenäs // Brunch är bäst // Middagsdags // Regn-Doris

Idag har jag gjort en hel del. På morgonen steg jag upp innan klockan 8 och klockan 8 var jag hos grannen för att måla hus. Vi målade i några timmar innan jag åkte till Lojo med pappa. Medan jag väntade på pappa träffade jag Susanna och Malin.
När jag kom hm åt jag middag och sedan träffade jag Lina. Vilken härlig sommardag det har varit idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar