11 juni 2017

Full, kalas, kort hår och sluta blogga

I förrgår på morgonen hade jag en tid hos frisören. Håret blev kortare och friskare och jag är jättenöjd! Efter frisören åkte jag och Lotta till Åbo för att skriva under mitt hyresavtal för den nya lägenheten. Vi var även via min gamla lägenhet för att städa och fixa lite. Från Åbo körde vi raka vägen på jobb. Både jag och Lotta hade kvällstur.

Igår stressade jag ihjäl på jobbet och efter jobbet åkte jag på Aarons ett-års kalas.
Efter kalaset planerade vi kvällen och efter några om och men blev det en utekväll med Lotta, Lina och Alexandra. För första gången på över nio månader drack jag alkohol och det blev kanske lite för mycket, men jag hade jävligt roligt.

Idag har jag mått som förtjänat. Jag har inte gjort någonting vettigt alls men dagen har gått snabbt eftersom jag vaknade så sent. Jag har kollat ikapp ett par serier.

På den senaste tiden har bloggandet uteblivit, vilket ni antagligen har märkt. Jag har inte känt mig motiverad eller inspirerad utan mera som om det skulle vara ett måste. Därför funderar jag på att ta en liten paus från bloggen, så som förra sommaren, och bara blogga när jag känner att jag vill göra det eller helt och hållet sluta och börja igen när jag har lust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar