28 juni 2017

Åbobesök och tillbaka på jobbet

Igår var jag till Åbo. Jag startade tidigt på morgonen. Jag hade tid hos läkaren klockan 10. Efter läkarbesöket gick jag in till stan där jag shoppade och åt med Lotta. Sedan tog jag bussen hem till min lägenhet där jag började städa. Klockan 18:30 hoppade vi på tåget hem. Hemresan var inte rolig. Hos läkaren fick jag recept på antibiotika jag skulle ta, så jag tog dem till lunchen. Det var en väldigt hög dos så hela kvällen igår gick åt till att kasta upp. 

Idag på dagen tog jag det bara lugnt och samlade krafter inför jobbdagen. Jag såg det sista avsnittet av Pretty Little Liars någonsin och det var så skönt. Äntligen är den serien slut. Det kändes som om den aldrig skulle ta slut men nu så.
Jag kom precis hem från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar