31 maj 2017

Planer inför sommaren - Festival, lägenhet och utfärder

Ruisrock

I år har jag köpt en tredagarsbiljett till Ruisrock. När man bor i Åbo kan man bara inte missa sommarens största evenemang. Dessutom är det helt sjukt bra artister där i år. Zara Larsson, Kygo m.fl.

Jobb, jobb och jobb

Denna sommar kommer bestå av mycket jobb. Eller förhoppningsvis, jag har inte fått så mycket turer som jag hoppats på. Jag har två veckor ledigt i sommar, en i slutet av juli och den andra i början av augusti.

Borgbacken

Ifjol besökte jag ingen nöjespark så i år åker jag gärna till Borgbacken eller Särkänniemi. Jag älskar ju adrenalinkicken man får av attraktioner.

Fiskars, Borgå, Hangö

Årliga traditioner. Att åka till Fiskars på picknick eller bara gå omkring. Att åka till Borgå och gå i Gamla Stan och att åka till Hangö.

Åbo

Eftersom jag fortfarande har kvar lägenheten i Åbo (och betalar på den hela sommaren) vill jag tillbringa tid även där. Åbo är så fint på sommaren!

Hitta ny lägenhet

Sommaren största projekt är att hitta en ny lägenhet till hösten. Jag vill flytta närmare stan och gärna redan i augusti-oktober. Känner ni någon som vill bli av med sin lägenhet i centrum? Hör gärna av er i så fall.

Här är några härliga bilder från förra sommaren.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar