20 april 2017

Survivor sitz

Igår var jag i skolan ett tag innan jag åkte hem och jobbade på ett skolarbete och fixade mig inför kvällen.
Klockan 19 var jag på Survivors sitz. Det var en riktigt lyckad sitz så jag var nöjd! Kvällen avslutades med dans och hemma var vi efter klockan två.
Idag var jag på plats i skolan klockan 9. Det blev inte många timmar sömn och det märktes på mitt humör. Jag hade en presentation och efter det skulle jag och Cecilia planera en annan presentation men vi talade om livet i ett par timmar istället, haha. Skönt det med!
Sedan jag åkte hem från skolan har jag gått på stan ett par timmar, lagat mat och handlat.
Nu ska jag fortsätta jobba på ett arbete. Ikväll ska jag bara se på serier. Det var ett tag sedan.


Finfina vårblommor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar