8 april 2017

Skola, streching och shopping

Idag hade jag faktiskt väckning för att inte sova bort hela dagen. Jag vaknade klockan 9. Jag gick i duschen och sedan städade jag varenda liten knut i hela lägenheten. Det blev så rent och fint. Efter städningen tog jag itu med en engelska uppgift och lämnade in den några timmar senare.
Klockan 16 gick jag och Frida på ett streching-pass. Det var skönt. Min kropp är stel som en metallpinne.
Efter strechingen åkte jag in till stan och fick äntligen tag på skorna jag velat ha! Sista storleken passade på mig. Blev lite orolig när jag såg att det var storlek 37 och jag har 38-39, men de passade.
Jag kom hem för en stund sedan. Snart ska jag ut och springa och rensa tankarna. Sedan ska jag laga mat.



Två fynd på Galna Dagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar